2012-12-31

Gott Nytt År

 
Tänkte bara önska alla bloggvänner ett riktigt gott slut och ett Gott Nytt År 2013!
Kan passa på att erkänna att min kamera blev kvar hos mina föräldrar i julas... så ni får hålla till godo med en mobilbild på en härlig nyårsbukett jag fick igår.
Som seden bjuder hade vi i "bynn" grötfest, och i år var det vår tur att bjuda in de andra familjerna.
Idag väntar åter vardagen, en kvällstur står på schemat och im orgon en dagtur, så jag hoppas att jag kan sova in det nya året...
 
Gott Nytt År!
 
// Bonnfrua

7 kommentarer:

Della sa...

Önskar dig ett gott nytt år!

annette sa...

Underbart vacker bukett, visst blir man lite lycklig av att få vackra blommor!
Flytten till Sörping är till Vc där, lugnare vet jag inte om det blir, vi får ju fara lite hit och dit men det skall bli skönt att bara tillhöra primärvården, för nu slutar jag med Waranordinationer.
Jobbhelg, ja så är det ju i vår värld, och det går ju bara man är inställd på det;)

Ha det bra på jobbet!
Gott Nytt 2013!

annette

Eva Trillian sa...

Gott Nytt År! :)

Charlotta sa...

Önskar dig ett gott och harmoniskt år 2013!

AnnaKK sa...

Hejsan!

Hoppas det nya året har börjat bra för dej och de dina!? :-)

Idag har jag haft fullt upp med att kolla efter ny frysbox, fast hittills har det inte gått så bra. Irriterande nog var byggvaruhandeln i "byn" stängd på grund av inventering - och det var där vi köpte vår nuvarande frys (som har varit en trogen vän i massor av år!), så jag hade gärna handlat där igen (helst en likadan/samma märke). Men det känns inte som om jag kan vänta tills imorgon, utan det får nog bli någon av de andra butikerna som får se mej en gång till idag... <:-)

Elisabeth Källblad sa...

God Fortsättning till dig också! Jag önskar att du får ett riktigt fint 2013!
Kram!

annette sa...

Visst är det lite skillnad på BMA och SSK;) Tror ändå att vi i primärvården och på Ak-centraler har lite annat tänk vad gäller patienter/anhöriga än vad BMA på som enbart jobbar med ren analysering utan att någon gång se patienter har, fast visst är vi ofta tekniskt intresserade;)
Har oxå haft och har problem med inlägg av bilder på det vanliga sättet.
Gjort så här, när jag är på den vanliga sidan för att lägga in bilder så har jag istället för att trycka på bildikonen gått till vänster och tryckt på HTMLikonen, då har jag kommit till den sida jag förr la in bilder på.
Där finns då oxå en bildikon som har fungerat, när jag sedan lagt in bilden så har jag bara gjort som vanligt, klickat på bilden och flyttat/ förstorat den till det önskade!
Testa får Du se!