2012-06-30

178. Sågat

300/366
För en tid sedan kom det ett mobilt sågverk till byn. Då fick Maken sitt timmer sågat till plankor i olika dimensioner. Sånt som går åt på en gård...

Min bärbara dator fick till slut nog av bildhantering. Den hade segat ett bra tag men så gav den upp helt förra helgen. Och då gick liksom luften ur mig med och att semestern började i måndags hjälpte liksom inte.
Förrän idag, nu har jag fått ordning på det mesta (hoppas jag!!!) så nu kan jag använda den stationära burken istället (den som övriga familjen också vill ha tillgång till). Så nu ska kameran och jag ut på "tur", för ideer har jag till bilder!
// Bonnfrua

2 kommentarer:

Charlotta sa...

Spännande detaljbild. Lite läskigt med de blodröda fläckarna, jag vet att det inte är blod, men tanken far iväg...

Della sa...

Tråkigt när datorn packar ihop. Precis så blev det med min bärbara. Nu har jag en stationär som jag är jättenöjd med.