2012-03-01

60. Faller

48/366


Nu faller den största av lönnarna till marken.
// Bonnfrua

9 kommentarer:

E-K sa...

Härligt fångad bild!
Men det måste väl ändå göra lite ont att fälla en lönn - de är ju så vackra på hösten!

Carita sa...

Lite tråkigt med träd som måste bort. Men är dom gamla och dåliga eller har man annan orsak så har man, men lite sorgligt kanske det känns?

annette sa...

Ops så stora dom var, antar att dom är dåliga eftersom dom tas bort, tyvärr så måste ju en del vackra träd bort!
Inte vara med på listan över lönesamtal, vet inte om jag skulle överleva det;)

annette

Yvonne L sa...

Sån tur att du var där och förevigade det hela till utmaningen!

Linda sa...

Det skär i hjärtat att se så stor träd falla men det blir ju ett härligt ljud. Fint med snittytan! Hoppas att du höll behörigt avstånd :)

Eva Trillian sa...

Jag håller med Linda, det skär i hjärtat!. Jo, jag vet att det måste göras, men ändå ...

Theka sa...

Inget skoj, men hur du tajmat fotot kan man absolut inte klaga på^^ Bra jobbat!

Charlotta sa...

Förstår att utsikten har förändrats. Den här bilden i färg visar verkligen hur maffiga lönnarna varit. Men måste jag välja tar jag kanske ditt tema på diagonal som favorit på trädfällningsserien. Redigeringen s/v och betona det fallande trädet var så snyggt.
Önskar dig en rikgtig skön och vårig helg. :)

Millan sa...

Åh, så synd att dom fina träden behövde tas bort...Fina tolkningar av dom olika temana med träden dock!!!
Ha en jätteskön helg!!!