2011-02-23

Det kom en Award...

Tänk att jag har fått en award från Vårblomman! Jag blev så glad och uppmuntrad! Kika gärna in på hennes blogg så får ni se underbara fotografier!

Reglerna är enkla och enligt följande:

  • Det är en blogg-award som du har möjlighet att dela ut till 3-5 av dina favoritbloggar som har färre än 100 följare, och som man tycker borde upptäckas av fler.
  • Du meddelar bloggarna genom att skriva en kommentar i deras blogg. Du berättar att deras blogg är en av dina favoriter och den har blivit utnämnd till en Liebster Blog Award.
  • Den som mottager utmärkelsen/awarden skickar länken till den som delade ut den och till fem av hans/hennes favoritbloggar med färre än 100 följare.
  • Glöm inte att lägga in bilden nedan på din blogg!
De som jag skickar bloggen vidare till är: (trumvirvel tack!)
// Bonnfrua

2 kommentarer:

Rantamor sa...

Tack, tack snälla du för Awarden.
Och vilket 60-års kalas ni har haft i helgen...underbart att få träffas alla så där och fira lite.
Stora som små.
Nu är det bara att kämpa vidare med 365 foton.
Lycka till.

Elisabeth Källblad sa...

Tack snälla du för detta!
Ska försöka göra som det står...
Är inte så bra på sånt här med Awarder och sånt man ska sända vidare å så...
Men jag blir jätte glad över att du gillar min blogg!